vrijdag 29 juni 2012

Anne burda SENNN var :)))))))

Oglumun beni gulduren bir anlatimini hem unutmamak adina hemde her okuyani gulumsetmek icin
sizinle paylasmak istedim..
Bir cok bebek gibi oglumda dogdugunda vucudunda kucucuk bir nokta bile yoktu :))sukurler olsun.. Benlerini merak ederdim acaba nerelerinde cikicak diye..3 4 yaslarina dogru minik minik belirmeye basladilar  gelistigini buyumeye basladigini izlemek o kadar heyecan verici ki..
kisa zaman once ilk defa gordugum bir benini sevincle aa oglum orda ben var diye sana anlatmistim .
ondan sonra her yeni gordugun beninde ,anne bak burda sen var diyerek gelisin o kadar
mutluluk veriyor ki hep guluyorum sen soyledikce.benim aklima geldikce ...
                          sen cok yasa annem ve hep bize mutluluk ol ,evimize nese ol...
                                              SENI COKKKKKK SEVIYORUZZZZZZZZ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten