vrijdag 1 maart 2013

Anne benim killarim var !!!

Baslik komik degil mi? Kil hepimizde var elbette.Kil yoksa tug var ;) bir gun evimin melegi koca gozlu oglum,ben mutfaktayken hizzzlaaa yanima geldi.Anne bende kil var ve sonraki cumleleri akliniza sanirim getiremezsiniz!! Ben adam oldum mu ?? Kiyamam cocuk iste yazarken bile guluyorum.Onlarin penceresinden hayat bambaska . Bazen birde onlarin bizi anlamalarini bekliyoruz.Halbuki imkani varmi ?? Belki bir yastan sonra evet ama onun icin cookkk beklemeliyiz. Birakalim hem anlamasinlar cocuk olmanin tadini doyasiya cikarsinlar !!bebek sallamadigim cocugu bes yasindan sonra istiyor diye bazen ayagimda salliyorum cok ta mutlu oluyorum ;)))) bir gun gucagima bile sigmiyacagini dusunerek ufakliginin tadini cikariyorum ... Saglicakla kalin . Mutlu hafta sonlari diliyorum .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten