dinsdag 30 april 2013

Oglumdan lego objeler

Tatildeyiz bu ara , iki hafta tatilimiz var.Okullar kapali mayis tatilindeyiz. Herkes tatile sevinirken ben neredeyse uzuluyor oldum ;(. Havalar malesef kotu bir gun 23 derece ,ertesi gunu 13 derece hatta bazende 8 ,9 oluyor. Cocuklar evde hapis gibi. Uzuluyorlar ,sikiliyorlar anne oyun oynayalim , baba hadi oynayalim! Bizde bu sabah lego oynadik ;) Oglusun yaptiklari cok ilgi cekiciydi yasina gore bana iyi geldi, sasirdim, sevindim ,mutlu oldum.Bayag oynadim daha ne yapicak diye, merak ettim.Ne zaman ben kalksam cok uzuluyor yarim birakiyordu yaptiklarini ;( bende kalkmadim ;).. İste en guzellerinin fotosu .Birincisi kus yuvasiymis ,ikinciside kendisi birsey demese de bence cok guzel dizilmis biraz gemi gibi,ubabanin deyimiylede uydu gibiydi.Allah nasip ederse elleri becerikli bir oglum olucak ;) gibi...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten