zondag 13 juli 2014

Bugun once cok uzgun,sonrada cok sevincliyizz..

    Anne olmak ,iki kelime ama icerigini anlatmanin imkani yok saniyorum.. Gercekten anne olabiliyorsak tarifi imkansiz bir duygu , bazen olanlara yaptiklariniza kendiniz bile inanamiyorsunuz .. Bugun agladim belki daha daha da cok aglardim ,oglumu uzmemek icin sustum..Hayat iste basliyor,bitiyor,bazen uzuyor ,bazen sevindiriyor.Oglum, bir ust sinifa grup 3 e gecti.Hemde cok basarili bir sekilde ortalamasi A olarak . Buna sevindim elbet  ama ,hayat onun buyuyor oldugunu bugun gozume biraz daha fazla soktu sanirim .. Dayanamadim agladim ,cok agladim . Evet bir hollandaliydi ogretmenimiz ama o bizim icin hayatimizdaki bir cok turkten daha candi,bizimleydi ailemizin dorduncu ferdi gibiydi cok uzuldum yazmakta bile zorlaniyorum.Artik hergun seni birakip eve donerken elsalliyamiyacagim ,grup 3 ikinci katta  buna bile agliyabilirim ama seni icerde oyle opucem ,oyle opucemki camdan kikibuu yapan anneyi ozletmicem giderken ... Buyuyorsun uzulsemde aglasamda buyuyorsun .. Sevgini kazanabilen anne olabilmek dilegim  seni cok seviyorum , umarim bu yil oldugu gibi basarin sonsuz olur. Hayatinin her evresinde..Alismamiz lazim bunada ogretmenimizi hergun gorucegiz isallah ,seninde dedigin gibi anne hergun once ona opucuk verelim sonra yeni sinifimiza gidelim .. Hem birlikte yeni hediyeler de yapar gotururuz . Seni seviyooorum oglum ,cokkk seviyorum ..





(Bizim ilkokuldaki ilk ogretmenimi grup1-2a)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten