maandag 24 september 2012

Anne bizim....kulaklari cokkkk guzel !!!!....

   Merhaba ,
   Firsatini buldugum ilk anda yine merhaba..Umarim hersey yolunda sagliginiz yerinde ve yuvaniz huzur doludur..Minik demek istemedigim ,artik biraz serpilip buyumesinden yana oldugumuz oglumla kisacik ama bayag neseli olan konusmamizi sizinle paylasmak ve hatiralarimiza eklemek istedim..Yaklasik bir bucuk iki ay onceydi (nasip buguneymis:))Babamizin yanina isyerine gitmistik,biraz gezdik, biraz eglendik ve donerken yine arabamiza bindik.Koltugumuza yerlestik ve tam giderken gayet ciddi bir sekilde 
-anne diye bir ses ???
    -evet oglum
-anne bizim arabanin kulaklari cok guzel :))
     anne biraz dusunur,gercekte ciddiyim dusundum!!! ve cevap
     -annecim bizim arabanin kulaklarimi var??
-evet anne  ve bak der...
cok sakin bir sekilde sag ve solda bulunan dis aynalari gosterir..
  oyle hosuma gitmisti ve gulmustum ki ne zamandir bekletiyorum arabayida fotograflamak icin..Su kulakli arabayi sizde gorun diye :)) ama baktim ben bu konusmayi unutucam zaman gectikce..ha bugun ha yarin ben fotograf cekmeyi unutuyorum artik internetten buldugumuz bir kulakli arabayi sizinle paylasiyorum tek farki siyah olmasi ,bizimkide pembe ..
    saglicakla kalin evinizden huzur ,yaninizdan evlatlariniz eksik olmasin ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten