woensdag 5 september 2012

Dondurma askina!..

 
 Sevimli sipamizin dondurma aski,
Arada sirada gittigimiz ufak bi carsimiz ,birde babamizin is yeri var onun disinda pek fazla biryerlere gidemiyoruz sik sik.Bu carsiya gidislerimizde havada uygunsa ,bizim oglanin dondurma yeme istegini genellikle kirmiyoruz.Birde babamizin dukkaninin karsisinda bir dondurmacimiz var cinli teyze :))
   Bu aciklamadan sonra gelelim 4 yasindaki minigin boyundan buyuk yaptigi konusmaya :))
Anne ogul bir gun  hava almaya cikmistik..tabi disariya ciktinmi her yolun sonu carsiya gidiyr bizim burasi ufacik bir yer oldugu icin :)) gezdik gezdik yine bizim dondurmaciya baktik gelivermisiz.Ne diyecegini tahmin edersiniz elbette
-anne dondurma !..
tamam oglum  peki :)) sakin ustune dokme :)) kilasik bir dialog oldu degil mi?
neyse dondurmayi aldik geri donduk.Istikamet babamizin dukkani,tam yolu yariladik derken,baska bir yerde daha dondurmaci goren oglum ikinciyi istedi.Bir anda ne diyecegimi bilemedim olmaz dedim biliyorum agliyacak,hemen arkasindan babaya gidince cinli teyzeden dedim aliriz.Tabi oraya gidinceye kadar da ordan almamak icin birseyler bulurum ne de olsa diye dusundum :))
 bizim ki ne desin,cevap olarak...
-AMA SEN DONDURMA YEDIGIMI SOYLEME!!    oldumuuu..


guldum ,cok guldum ne kadar yasina buyuk birsey soylemis gibi geldi anlatamam,daha bes bile yok dusunceye bak..belkide saskinligim hala bebek gibi gormem simdikinler cabuk mu buyuyor acaba...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten