maandag 1 oktober 2012

ilk defa sinemaya gittik :)))

Yine yakaladim bos bir kac dakika yine buradayim oglum....
Bu sene ki yaz tatilimizde Turkiyede ilk kez sinemaya gittik seninle .
Bizim icin yogun,karisik bir tatil olmus da olsa,hersey daha sonra ki rahatimiz icin oldugunu dusunerek gittigimiz kucucuk bir sinemadn bile coookk keyif aldik :))
Sansimiza tam o saatte ICE AGE-4 varmis..Hemen biletlerimizi aldik ve saskin bir sekilde bekledik..
 

                                                                iste boyle bekledik :))

zaman geldi misirimzii da aldik :))
 
ve iste o an icerdeyiz koltugumuzda :)) Ben de bir merak sormayin gitsin,acaba ne yapicak ilk gordugunde diye :))neler sordu ama annecim bekle diyerek gecistirdim
 

sesler acilir ve ilk karsilasma :))cok mutlu olmustum senden cok ben kapali alanlarda oturmayi sevmedigim halde :(
 
 
ilk denememiz bayag guzeldi..Dusundugumuz gibi uslu uslu izledi :)) benim  icinde iyi bir tecrubeydi
filimdeki hayvanlarla burun buruna geldim 3d olunca :))
 
herkese iyi haftalar olmasi dilegiyle... bi dahaki paylasimda gorusebilmek dilegiyle ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten