zaterdag 6 oktober 2012

ille de kek yapicam diye tutturan anne..

Evimizde bulasik makinasina bir yer bulamayinca dedik ki ,firini verelim yerine combi magnetron alalim..Firinin yerinede bulasik makinasini koyalim.Boylelikle firin gitti ,yerine bulasik makinasi geldi..firinin yerinede combi magnetron aldik bu combi magnetron bana oglum kek istemeye basladiktan sonra bayag pahaliya mal olmaya basladi.Bir turlu bir anlam veremedim uzerinde denemedik tus kalmadi kek ayarini yakalayabilmem icin zebil ettigim bir suru malzemede cabasi artik.Niyetim belki cocugu tatli yerine kekle oyalayabilmekti .İcerisindede ne oldugunu da bilicem ohh misss gibi ..ama azmeden anne araya taraya buldu yolunu tencerede kek yaptik. :))denemeye korkmayin googla bakabilirsiniz tencerede kek icin. Bizim firinda sus diye dursun artik ne diyim, ben oglumu sevindirdim gerisi muhim degil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten