vrijdag 18 mei 2012

Emniyet kemeri ! :)))

   Mutlu,mesut  bir tatil gununden merhaba..Kuzumun kucuk bir anisini hatiralara eklemek istedim.
Yaklasik bir bucuk ay onceydi,gezmege gidiyorduk.Yalan olmasin nereye gittigimizi unuttum.. Babamizin arabasinda, hep arka koltukta oturan oglum,benim arabada genelde ondeki koltukta ,Cocuklar duymasindaki Halugun deyimiyle Manita koltugunda oturur :)).. Kotu ornek olmayalim tabikide bir cocuk koltugumuz var onde ve emniyet kemerimizi her zaman takiyoruz.. once kendimiz ve sonrada tum bizi sevenleri dusundugumuz icin..((""ëmniyet kemerini takmiyanlari siddetle kiniyoruz ))
    Arabaya daha kendim biznmeden kuzumu koltuguna oturtup,emniyet kemerini baglamistim .Daha sonrada kendim oturdum koltuga neyse ciktik yola :)..5  dk gittik gitmedik tam yokus yukari dikkatli gitmem gerek bir sirada bir baktim  ,bizim kurtlu inivermis acmis kemerini.Bir fren yapsam Allah korusun kazaya mahal vermeyi istemedgim icin cok kizdim.Kendi kendine hemen oturdu koltuguna,emniyet kemerini yaklasik 5 dk takmaya ugrasti.Daha sonra ne desin,tabi bakti olmuyor  
-anne bu ne bicim bisey boyle ya !!!!!
oyle guldum ki,neyse ilk firsatta hemen kendim taktim.Ufacik bir cocuktan  boyle buyuk bir soz duymak cok eglenceliydi :))))))
  cok yasa oglum,Allahim seni korusun ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten