dinsdag 1 mei 2012

Oglumla kisacik Turkiye ...

  Gecen ayin 20 sinde oglumla Turkiyeye giderken,
  Evet giderken diyorum cunki hayatimdaki en kotu ucak yolculugunu yasadim.Sanmayin sakin bir kaza atlattik Allahima binlerce kez cok sukurler olsun ,yok oyle bir durum..
Yola cikacagimiz gunun sabahinda bir uyandim bogazim sizliyordu,onemsemedim hic.Biz giderken babamiz rahat etsin evde hicbirseyleri eksik olmasin diye kosusturmayi dusunduk ancak anne ogul.Hazirliklarimiz bitti sukur gozumuz arkada kalmicak derken yola ciktik Dusseldorfa dogru..Yolda biraz bitkindim acikcasi ama yinede onemsemedim,aklim kuzumdaydi yolda bagri kusmasa,yolculugumuz iyi gecse,biz oradayken babamizin isleri yolunda olsa diye dusunup duruyordum icimden.Ara ara uyuklamistim gidene kadar..Hava alanina geldikten sonra babamiz bize polisten gecene kadadr eslik etti vedalastik derken,yine fena sayilmazdim hic bir sikayetim yoktu..Ucagi beklerken kuzumla bayag oynadik :)) ucaklara baktik.Son 15 dakikada artik kapilarin acilip ucaga binilecegi siradabirden bir usume geldi,beraberinde bas agrisi titremeye basladim .. hemen kostuk bir eczanaye agri kesici aldik ,ucaga biner binmez hostesten su istedim ve ilacimi ictim.Hostes endiselendi rahatsizmisin dedi evt cok usuyorum dedim.Biraz zaman gectikten sonra hostes beni en ondeki koltuklara3 4numaraya aldi.Gozumuzun onunde olmalisin diyerek..Cok kotu denk gelmisti acikcasi 4 gun icin Turkiyeye gidiyordum :((  ara ara hostes sicak limonlu su getirdi onlari icerken ara ara uyukluyordum..titreye titreye..bir an geldi yolculugumuzun tam ortasinda atesim 40 dereceyi buldu..Isitma tutmasindan sonra birde ates kendini gostermisti..Bir an dusundum ucak inicek,ben yuruyemiyecegim,beni tekerlekli sandalyeyle goturmek zorunda kalicaklar..Karsilamak icin gelenler sok olucak.. Ama Allahim yardim etti tam inecegimize yakin atesim cikmasi yinede iyi bir seydi titremektense atesle azda olsa yuruyebilirdim..Bu arada oglum kuzum hic sikinti yaratmadi yolculuk boyunca..bir ara hayal mayel hatirliyorum,anne ben cips istiyorum demisti..cebimde tam denk gelen 3 eurla cipsi satin almistik..Eger 4 euro deseydi hostes, ayaklarimin altinda bulunan cantamin icerisinden 1eur dahi cikaracak halim yoktu.. ogluma cipsi aldigimi hatirliyorum ,birde anne bitirdim dedigini .o kadar berbatti durumum ...Ucaktan tam inecegimiz sira yanimizda oturan yasli amca ne dedi sizce ??  kizim senin neyin var..amca 3 saat boyunca benim neler cektigimi fark bile etmemisti :))) guldum zorda olsa.. ucaktan cikar cikmaz babamiza haber verdik.Kuruktada rahatsiz oldugumuzu sagolsun fark ettikleri icin ,hemen bizi kontrolden gecirdiler .Valizlerimizde cabucak gelmisti sukur,tam cikicagimiz sira wc de aynaya elime yuzume bakmak istedim,cok kotu gozukmuyordum ama kipkirmizi olmustum..Kapidan cikar cikmaz ilk opustugumuz babannemiz olmustu ..Cok sasirmiti bi anda sen yaniyorsun dedi.. :))
ogunu yatakta gecirdim ertesi sabah dogru Poliklinige gittik doktorun verdigi ilac sayesinde is gorebilir hale geldim acikcasi ama baskasi olsa sanirim kalkamazdi .. ayaga kalka bildigim zamanlarda evimize gittik Zeynebimle Allaha sukur amac ettigimiz isleri hastada olsam hallettik ,sansimiz yaverdi..Gidisim bana hic zevk vermedi,hastaliktan.Oglumu gezdirmek istemistim cok ama nasip olmadi sadece FALABELLA denilen bir yere gidebildik onuda bir dahaki yazim da paylasmak umidiyle.. (((Bu arada onca yolu kat edip gittigim halde,bazi insanlari uzaktan gordum ,acida olsa hayatin gercegi sanirim ,kendi dogrularinizdan eminseniz kalan herseyi yuce Allahima birakip baska hic birsey dusunmemek gerekiyor..)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten