donderdag 10 mei 2012

EVET... http://www.fala-bella.com/

   Evet,ilk firsatta hemen geldim..Gunler oyle yogun geciyor ki,zamanin hizina yetisemiyorum,artik hersey elimden geldigince... Bu yazimi sizin icin yaziyorum,umarin faydali olurum :)) Gecen ay Turkiyeye gittigimde cok heves etmistim oglumu evimizin yakininda bulunan FALA-BELLA ya goturmek icin ne tekim,ne yaptik ne ettik gittik..Gittik ama kuzucugumu mutlu ettikmi ,edemedik mi Allah bilir .. Isin icerisine cocuk girdimi,bu birde kucucuk bir cocuksa ben cimri olamiyorum,en basta soylemek istiyorum ki ben cimri degilim !.. Eger o gun orada aradigimi bulabilseydim en basta oglum icin ,daha sonrada oradaki ailem icin bir dunya hesap odeyebilirdim..
  Ama kocaman ,yemyesil bir alani kapkacci gibi kaplamislardi..Zor zahmet gittigimiz yerde biraz acilmak niyetindeyken :(( huzurlanmak ,rahatlanmak isterken ,daral geldi kactik oradan ...
eee hadi ne oldu mu diyorsunuz :))
arabadan iner inmez goruntu zaten hos degildi ,hic cekici gelmedi ( hersey havadaydi  bir duzen yoktu ) neyse oturduk bir masaya,hepimiz turk kahvesi istedik,Allahtan ac degildik :))) kahvenin gelmesi 45 dakikayi buldu,onemsemek istemedim ama gelen kahve soguktu ,kizdik garsona.ozur ustune ozur ,ozur ustune ozur tamm dedik hadi soguk icelim.Daha sonra su istedik ,ayni sey suda oldu..yine ozur ozur,icimi baydilar.. uc kurus paraya toplanmis coluk cocuk servis yaparsa ancak o kadar yapabilirdi suclu olanlar servis yapanlar degil,oranin sahibi yada sahibesiydi bence.. daha sonra iceri dogru yurudum elime gecen menude de bence hic birsey yoktu...halbuki oyle bir yerdeydiler ki,hersey yapmaya musait,her ne yemek v.s yapilcak olsa yakisacak gibiydi.. yeme icmektende vazgecip,neyse dedim cocugumu bari gezdireyim..
 El ele verip yururken bir kosede top,seker satan tezgahlari gorduk gittik yanlarina ogluma bir top ve seker aldik,oglumun eline topu verdim sekeride.Bayana sordum ne kadar 10 tl  dedi icim ciz etti :(((
top bir lastik top,sekerde lolipop tu .Tas catlasin ancak 5 olabilirdi,cocugum eline almis oldugu icin ,uzmemek adina geri vermedim ama cok moralim bozuldu..daha sonra gider ayak,icinde kalmasin diye bir de ata bindik tek bir tura 10 tl odedik diyecek hic bir sozum yok.Biz burada hic boyle birsey gormedik,oglum kac defa ata bindi 2 eur odedim ..
  Bir sefer oglum icin orada para harcadim ,bir dahada asla yolum dusmez bir yer olarak aklima kazidim
""ïcerisindeki her bir oyuncak 10 tl..ziplamak,tirmanmak...
yorum sizin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten